luni, 14 noiembrie 2011

Editorial - Pagina prezentare

SLAVA SFINTEI TREIMI !  

HRISTOS IN NOI,
                                NADEJDEA SLAVEI !                                                        


                                                                                             
 Acest blog a fost realizat din harul preamilostivului Dumnezeu 
si cu binecuvantarea arhiereasca a I.P.Sale Parintelui Nicolae Corneanu, Mitropolitul Banatului.


De la un mirean pentru toti, cu toata dragostea crestineasca!

   








Acesta este un blog creştin ortodox, ce îşi propune să promoveze valorile creştine ortodoxe, să popularizeze activitatea Bisericii ortodoxe creştine, spre mântuirea tuturor şi slava lui Dumnezeu.

Vom promova ideea de bază că toate au fost făcute cu El, prin El şi pentru El (Domnul şi Mântuitorul nostru Iisus Hristos) care a murit şi a înviat pentru ca noi, cei ce credem în El, să avem viaţă veşnică şi să nu mai trăim pentru noi, ci pentru El şi în El.

Ne propunem de asemenea, prin articole, studii, poezii creştine, interviuri, imagini- referinţă bibliografice şi diverse alte modalităţi, să vă stârnim interesul pentru cercetarea Sfintei Scripturi şi Sfintei Tradiţii, frecventarea Bisericii şi mai ales participarea efectivă la Sfintele Taine (îndeosebi Spovedania şi Împărtăşania)- fără de care rămânem „mădulare nelucrătoare şi moarte”.

În curând va fi la dispoziţia vizitatorilor blogului un forum de discuţii şi o adresă poştală şi de e-mail de corespondenţă, pentru clarificarea unor aspecte şi exprimarea unor păreri.

Ori de câte ori realizez ceva slava lui Dumnezeu, gândul meu se îndreaptă cu recunoştinţă şi pioasă aducere aminte spre scumpa mea mamă, care, atât cât a trăit, m-a însoţit şi a fost alături de mine în toată lucrarea pe care am realizat-o eu, de aceea mă rog pe bunul Dumnezeu pentru mântuirea ei.

Cu certitudine Dumnezeu îi va răsplăti.

Mulţumesc şi scumpei şi bunei mele prietene, pe care am primit-oca un dar minunat, din mila şi mâna lui Dumnezeu şi care m-a făcut conştient, nu numai că nu am dreptul să stagnez în a lucra pentru Dumnezeu, ci sunt dator să continui spre mai mult şi mai bine, fiind dator „a înmulţi talantul”. Rog pe bunul Dumnezeu să o binecuvinteze şi pe viitor să o am alături de mine, efectiv în lucrarea ortodox-misionară.