miercuri, 16 noiembrie 2011

Citate din Sfanta Scriptura

·         „…Ca şi cum Însuşi Dumnezeu v-ar îndemna prin noi, vă rugăm, în numele lui Hristos, împăcaţi-vă cu Dumnezeu”. (II Corinteni 5,20)
·         „Şi iată Eu cu voi sunt în toate zilele, până la sfârşitul veacului. Amin.”(Matei 28,20)
·         „…Mir vărsat este numele Tău.”(Cântarea Cântărilor 1,2)
·         „…Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmează Mie nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii.”(Ioan 8,12)
·         „Dacă-Mi slujeşte cineva, să-Mi urmeze, şi unde sunt Eu, acolo va fi şi slujitorul Meu. Dacă-Mi slujeşte cineva, Tatăl Meu îl va cinsti.” (Ioan12,26)
·         „La voi însă şi perii corpului, toţi sânt număraţi. Aşadar nu vă temeţi; voi sânteţi cu mult mai de preţ decât păsările.” (Matei 10,30-31)
·         „Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne, va intra în împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri.” (Matei 7,21)
·         „Căci Fiul Omului a venit să caute şi să mântuiască pe cel pierdut.” (Luca19, 10)
·         „Dar Acela pe Care Dumnezeu L-a înviat n-a văzut stricăciune. Cunoscut deci să vă fie vouă, bărbaţi fraţi, că prin Acesta vi se vesteşte iertarea păcatelor şi că de toate câte n-aţi putut să vă îndreptaţi în legea lui Moise, întru Acesta tot cel ce crede se îndreptează.” (Faptele Apostolilor 13, 37-39)
·         „Ridicaţi-vă ochii în sus şi priviţi: Cine le-a zidit pe toate acestea? Cel ce scoate oştirea lor cu număr şi pe toate pe nume le cheamă! Celui Atotputernic şi cu mare virtute nici una nu-i scapă!” (Isaia 40,26)
·         „Căci dacă cineva este ascultător al cuvântului, iar nu şi împlinitor, el seamănă cu omul care priveşte în oglindă faţa firii sale; s-a privit pe sine şi s-a dus şi îndată a uitat ce fel era.” (Iacov 1,23-24)
·         „Şi a doua zi, foarte de dimineaţă, sculându-se, a ieşit şi s-a dus într-un loc pustiu şi se ruga acolo.” (Marcu 1,35)
·         „De aceea vă zic vouă: Toate câte cereţi, rugându-vă, să credeţi că le-aţi primit şi le veţi avea.” (Marcu 11, 24)
·         „Dar Dumnezeu Îşi arată dragostea Lui faţă de noi prin aceea că, pentru noi, Hristos a murit când noi eram încă păcătoşi.” (Romani 5,8)
·         „Căci Dumnezeu aşa a iubit lumea, încât pe Fiul Său Cel Unul-Născut L-a dat ca tot cel ce crede în El să nu piară, ci să aibă viaţă veşnică.” (Ioan 3,16)
·         „…cel ce seamănă cu zgârcenie, cu zgârcenie va şi secera, iar cel ce seamănă cu dărnicie, cu dărnicie va şi secera.” (II Corinteni 9,6)
·         „Nu vă amăgiţi: Dumnezeu nu se lasă batjocorit; căci ce va semăna omul, aceea va şi secera.” (Galateni 6,7)
·         „M-am răstignit împreună cu Hristos; şi nu eu mai trăiesc, ci Hristos trăieşte în mine. Şi viaţa mea de acum, în trup, o trăiesc în credinţa în Fiul lui Dumnezeu, Care m-a iubit şi S-a dat pe Sine însuşi pentru mine.” (Galateni 2,20)
·         „…Domnilor, ce trebuie să fac ca să mă mântuiesc? Iar ei au zis: Crede în Domnul Iisus şi te vei mântui tu şi casa ta.” (Faptele Apostolilor 16,30-31)
·         „Pe El noi Îl vestim, sfătuind pe orice om şi învăţând pe orice om, întru toată înţelepciunea, ca să înfăţişăm pe tot omul, desăvârşit, în Hristos Iisus.” (Coloseni 1,28)
·         „Cerurile spun slava lui Dumnezeu şi facerea mâinilor Lui o vesteşte tăria. Ziua zilei spune cuvânt şi noaptea nopţii vesteşte ştiinţă. Nu sunt graiuri, nici cuvinte, ale căror glasuri să nu se audă.” (Psalmul 18,1-3)
·         „Iar când staţi de vă rugaţi, iertaţi orice aveţi împotriva cuiva, ca şi Tatăl vostru Cel din ceruri să vă ierte vouă greşalele voastre.” (Marcu 11,25)
·         Singurului Dumnezeu, Mântuitorul nostru, prin Iisus Hristos, Domnul nostru, slavă, preaslăvire, putere şi stăpânire, mai înainte de tot veacul şi acum şi în toţi vecii. Amin!” (Iuda 1,25)
·         Vrednic de credinţă şi de toată primirea e cuvântul că Iisus Hristos a venit în lume ca sp mântuiască pe cei păcătoşi, dintre care cel dintâi sunt eu.” (I Timotei 1,15)
·         „… Hristos Cel dintru voi, nădejdea slavei.” (Coloseni 1,27)
·         „Precum se coboară ploaia şi zăpada din cer şi nu se mai întoarce până nu adapă pământul şi-l face de răsare şi rodeşte şi dă sămânţă semănătorului şi pâine spre mâncare. Aşa va fi cuvântul Meu care iese din gura Mea; El nu se întoarce către Mine fără să dea rod. Ci el face voia Mea şi îşi îndeplineşte rostul lui.” (Isaia 55, 10-11)
·         „Când gândurile Mele nu sunt ca gândurile voastre şi căile Mele ca ale voastre, zice Domnul. Şi cât de departe sunt cerurile de la pământ, aşa de departe sunt căile Mele de căile voastre şi cugetele Mele de cugetele voastre.” ( Isaia 55, 8-9)
·         „Aceasa este viata veşnică, să Te cunoască pe Tine, singurul Dumnezeu adevarat şi pe Iisus Hristos pe Care L-ai trimis.” (Ioan 17,3)
·         „Căci jugul Meu este bun şi povara Mea este uşoară” (Matei 11,30)